"Jag ska vinna den där jävla skytteligan"

Adnan "Zlatan" (Muslimovic) Cirak gjorde i förra årets turnering 18 mål och slutade på en delad andraplats i skytteligan. I kvartsfinalen mot Köping ledde City med 2-0 när det återstod 4 minuter av matchen. Köping lyckades dock vända och City var utslaget. Adnan Cirak ledde skytteligan inför kvartsfinalerna och var mer besviken över att han inte fick vinna skytteligan än att laget åkte ut. Nu vill ha ta revansch...

Onsdag lunch...AC / AF

AC: Jag kan inte träna idag.

AF: Varför ?

AC: Jag är sjuk,  har feber.

AF: Då är det osäkert om du kan spela på Fredag?

AC: Nej, jag ska spela !

AF: Okej, men allvarligt, du måste köpa nya skor, du kan inte spela i löparskor?!

AC: Bättre, jag ska vinna den där jävla skytteligan, det ska stå i den där fuckin boken för alltid... "Adnan Cirak, 26 mål, vann skytteligan med löparskor ! "



Kommentarer
Postat av: Bosnier

Den där Adnan verkar lite småtrög

!!

2009-11-05 @ 13:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0