FörstaårsJunior, men redan klassisk!

Förmodligen kommer vi bo på ett litet sketet hotell, men förhoppnings så blir det någe fint hotell med massage, bastu och pool. men det spelar igentligen ingen roll, för jag antar att det kommer vimla av tjejer överallt. Det känns som att det är minst 4-5 st som vill ha mitt mobil nummer, sen siktar jag in mig på att få med mig minst en brud hem varje kväll och om man har tur så kanske man får 2 på en kväll men då ska man ha vart snuskigt bra förmodar jag.

Upp till bevis/ R.M
                                                Klassikern


Kommentarer
Postat av: f

har han levt upp till sitt rykte? annars finns jag som väntar i e-town...

2009-11-07 @ 21:55:34
Postat av: Anonym

hur gick det för han? haha

2009-11-08 @ 18:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0